Ekspositsiooni põhjaks on loodud metalne teokarbikujuline pimendatud keskkond (kujundajad Ralf Lõoke ja Neeme Külm). Kui varem oli kunstnik huvitatud kehakesksusest, siis nüüd suhestub enamik tema töid eelkõige ruumiga. Väiksematest vormidest on konstrueeritud suuremad süsteemid, külastajalt oodatakse sekkumist ja seeläbi protsessi ning näituse käivitamist.
Installatiivsetena on väljas tööd „Symbiosis’e” projektist ja toodetena värske kaubamärgi KO! nutikad tooted. Eksponeeritud esemed on enamasti sõbraliku ja tehnoloogiakauge väljanägemisega, käivituvad omal leebel aeglasel moel, kui neile lähendatakse, aktiveeruvad vaataja uudishimu või teadmise toel. Eksperimentaalne protsessidisain nõuab julget ja tundlikku suhestujat.
„Symbiosis’e” projekt sai alguse 2009. aastal, on arenenud tihedas koostöös New Yorgis elava ungari disaineri ja meediakunstniku Eszter Ozsvaldiga. Käsitletakse interaktiivsust, seda, kuidas reageerib tekstiilpind inimese puudutustele, värvi muutuse, mustri kasvatamisega sellel kohal või selle ümber või muul moel.
KO! kaubamärgi on saanud ideed, mida on olnud võimalik realiseerida toodetena. KO! kaudu lammutatakse laiemalt idee tekstiilist kui millestki traditsioonilisest, staatilisest, ühendatakse traditsioonilised materjalid ja tehnikad uute tehnoloogiliste võimalustega. Siia kuuluvad näiteks padjad, mis peegeldavad keskkonnamuutusi: puudutusele või valgusele vastavad helendades või muul moel „Padjakallistaja” („Pillowhugger”), „Päikesetundlik” („Sun Sensitive”), „Helendavad padjad” („Lightining Pillows”) ja „Mängi mind” („Play Me”).
Kärt Ojavee on tugev võrse, mis õigustab EKA tekstiilidisaini osakonna kunagist suunamuutust, praegu hakkab ta kohe doktorikraadi kaitsma. Ta sattus tekstiiliosakonda ajal, mil seni võrdlemisi ebakonventsionaalse temaatika toetamisest sai norm. Tekstiilmaterjalide tulevikku orienteerituse potentsiaali mõistmisest ja koostööst TTÜ biorobootikutega on saanud alguse tegevus, millel tekstiilidisainis on aina tõsisem kaal.
Kärt Ojavee on disainer, kes räägib oma uurimisteemaga kaasa ka Eestist väljaspool ja teeb seda edukalt. Sellest, et loodud hübriidmaterjali elustamise näol ei ole tegu ainult katsetustega, annab tunnistust „Symbiosis Voxel’i” (koostöös Ezster Alex Dodoge’iga) eksponeerimine New Yorgis Issey Miyake Tribeca poes. Pidev väljundite otsimine väljatöötatu katsetamiseks interjööris ja arhitektuuris on leidnud suurepärase pinnase, pakkudes külastajatele võimaluse füüsiliselt või elektrooniliselt tööga suhestuda. Omavahel ühendatud kärjekujulised vildist ja sensoritest täidise ning siidiga kaetud moodulid voxel’id, mis on siniseks toonitud termotundliku värviga, võimaldavad vaatajal seda puudutades või isikliku elektroonilise vahendi abil luua pinnale oma animatsiooni. Koostöö Eszter Ozsvaldiga on jõudnud ka New Yorgi Uue Muuseumi „Rhizome’i” valikusse, mille keskmes on interneti ja võrgutehnoloogiatega seotud kunst.
Tehnoloogiliselt uudsete lahenduse loomine viib näitusel esitatu kokkupuutepunktideni paljude valdkondadega, s.o tehnoloogia, disaini ja ka kontseptuaalse kunstiga. Loodus süsteemidesse on kodeeritud pidev arendamine, mis annab põhjuse oodata uusi aina lahendusi.