Tiiu Pallo-Vaik, Toomas Rein ja Mari Roosvalt ei tee kommertslikult lahjat akvarelli.
Toomas Reinu näitus ?Hommage a Adamson-Eric? Adamson-Ericu muuseumis kuni 8. V; Tiiu Pallo-Vaigu ja Mari Roosvalti ?Õhk ja vesi? Estonia kontserdisaalis kuni 30. IV.
Valve Pormeistri ja Külli K. Kaatsi näitus tõestavad, et kommunikatsioon kunsti kaudu on võimalik.
Üks teos Gints Gabrānsi näitusel Rotermanni soolalaos oli väike auk pimedas seinas. Augu ette pandud paberileht moondas selle camera obscura?ks, millest läbi paistev päikesevalgus ilmutas lehele ümberpööratud linnapildi Rotermanni kvartalist, pea peal kulgevatest autodest ja nende all hõljuvatest pilvedest. Keset tagurpidi-taevast sõudvaid pahupidi-pilvi oli päike ise samasugune hele täpp nagu Gabrānsi auk seinas. Kui päikesele lähedale minna,…
Vt 25. II Sirbi vestlusring kuraatorlusest
On vana nali, et estid andsid sõna esteetikale. 25. II Sirbi vestlusringi kolm kuraatorit, kaks rootslast ja üks eestlane, kergitasid katet tänapäevase kuraatorluse alustelt. Avanes pilk kunstiesteetika kõrvale kasvanud uuele kunstimaailmale, kuraatoriesteetikale. Nagu ütles Catrin Lundqvist, kunstnik ja kuraator on teineteisele lähemale tulnud, kui see oli kümme-viisteist aastat tagasi.
?Kastil? õnnestus jääda installatsioonikunsti rohujuuretasandile.
Võib arvata, et jõulukuu 14. kuni 28. päevani käis enamus tallinlasi vähemalt korra läbi Tammsaare pargi. Kust ka ei vaadanud, kuskilt ikka paistis punane kast. Nagu oleks jõulukuusk Anton Hanseni kuju eest orbiidile lennanud ning stardigaasid okste alla pandud kingid võradesse paisanud. Tegemist oli punaste saelaudadest pesakastidega. Kõigil oli pesaaugu all ovaalne valgeks emailitud plaat musta numbriga 112.
Andrus Rõugu ja Siim-Tanel Annuse näitus Estonia kontserdisaalis kuni 12.I 2005. a.
Estonia kontserdisaali fuajees on aastavahetusel vaadata kahe abstraktsionisti Andrus Rõugu ja Siim-Tanel Annuse näitus. Esimene on Leonhard Lapini konstruktivistliku abstraktsionismi, teine Tõnis Vindi geomeetrilise graafika koolkonnast. Kui Annuse reljeefmaalidel on kujutatud puhas vibratsioon, siis Rõugu õlimaalidest möödudes jääb tunne, nagu lööks pintsakuhõlma tuul puldi noodilehtedest tühjaks.
Marko Mäetamm. Jamaaha, Kavasaki ja Honda maitsevad muna. 1990, gua??, paber. Eero Epner
Marko Mäetamme näitus ?kui mina alles noor veel olin? Hausi galeriis kuni 24. IX.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.