Ingomar Vihmari tõlgendus Alan Ayckbourni „Norman Vallutajast“ on tasakaalukas ja autoritruu lugu ebatäiuslikest inimestest, kes siiski väärivad mõistmist, mitte hukkamõistu.
Theatrumi „Poeg“ on kaugel täiuslikkusest, ent müts maha tegijate ees teema tõstatamise eest. See lavastus peaks olema vanemale kooliastmele kohustuslik vaatamine ja aruteluaines.
Lavastuse esimese nelja-viie minutiga tantsitakse justkui kiirkerimisversioonis ette kogu Strindbergi „Preili Julie“ – mänglevast ja peibutavast algusest verise lõpuni.
Tallinna Linnateatri „Preili Julie“, autor August Strindberg, tõlkija Ülev Aaloe, dramaturg Paavo Piik, lavastaja Laura Jaanhold, kunstnik Illimar Vihmar, valguskujundaja Emil Kallas, helilooja Taavi-Peeter Liiv, liikumisjuht Rauno Zubko. Mängivad Ursula Ratasepp, Kaspar Velberg ja Elisabet Reinsalu. Esietendus 23. II väikeses saalis.
Lava vasakus servas seisab Julie (Ursula Ratasepp) ja hakkab aegluubis küljelt…
Peeter Raudsepa „Vanades aegades“ on pingestatud ja jõhkra sõnalahingu asemel melodeklamatsioon ja teksti ülevärvimine. Pinteri nõtkus, täpsus, pöörded jäävad välja mängimata.
Eesti teatris napib suuri lugusid, kirge ja ambitsiooni. Uuslavastuste arv on kasvanud ulmeliseks, ent lõviosa neist jääb turvalisse mugavustsooni.
Mul on metsikult hea meel, et Eesti Draamateatri „Väljaheitmine ehk Ühe õuna kroonika“ on välja müüdud. Igasuguse alahoidlikkuse kiuste ja täiesti ennustamatult. Eestis tundmatu leedu näitekirjanik, lugu Londoni rentslisse maandunud noortest inimestest, neljatunnine lavastus …
Mul on väga hea meel, et Eesti Draamateater läks sellele riskile, sest just niisuguseid katsetusi,…
„Nähtamatus daamis“ on piltilusat ja läbimõeldud baroksust. See pidev kõikumine nähtava ja nähtamatu, peegelmaailmade ja tegelikkuse vahel on üdini calderónlik.
Viljandi Ugala „Nähtamatu daam“, autor Pedro Calderón de la Barca, tõlkija August Sang, lavastaja Lembit Peterson, kunstnikud Jara Martínez Valderas ja Caja Negra, muusikaline kujundaja ja helilooja Germán Díaz, videokunstnik Diego Palacio Enríquez, valguskujundaja Rene Liivamägi, liikumisjuht Tiina Mölder, lavalise võitluse seadja Indrek…
Anu Lambi lavastus „Olin kodus …“ on pisiasjadeni lihvitud, väga terviklik ja esteetiliselt nauditav kompositsioon, kus kõik vahendid on sõna ja mõtte teenistuses.
Tallinna Linnateatri „Olin kodus ja ootasin, et vihma hakkaks sadama“, autor Jean-Luc Lagarce, tõlkija ja lavastaja Anu Lamp, kunstnik Martin Mikson, kostüümikunstnik Kristiina-Hortensia Port, koreograaf Renate Keerd, valguskujundaja Reelika Palk, muusikaline kujundaja Riina Roose. Mängivad Helene Vannari, Epp Eespäev, Külli Teetamm, Elisabet Reinsalu ja…
Paari kuuga Vanalinnastuudio ümber kohunud kired on suurepärane illustratsioon, kuis hiilgusest viletsuseni on vaid üks samm ja kuis meedia lööb oma eilsele lemmiklapsele mõnusa irvega noa selga.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.