$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
Tumult Ensemble’it iseloomustas esimestest nootidest mahukas ja pehme kõla ning erksus eripäraste harmooniate esitamisel, publik haarati hõrgule muusikarännule läbi XX sajandi.
Theodor Singi soleerimisel kõlas Eestis esimest korda Henri Dutilleux’ tšellokontsert „Terve kauge maailm …“.
Ilmunud on kolmas album viieosalisest plaadisarjast „Mart Saar – maailmanimega rabalaulik“, millel kõlab värvikas ja stiililt vaheldusrikas valik laule.
Pärdi päevade publikuhuvi järgi otsustades on vajadus enda sisse vaadata, mõttemaailma korrastada ja rahu saavutada karjuvalt suur.
Kuigi ka praegusest maailmast pole kuhugi kadunud diktaatorlik soov võtta endale surma roll, oli Jalaka lavastuses rõhutatud elu helgemat ja inimlikumat poolt.
XXXI Haapsalu vanamuusikafestivalil sai kuulda uut koori, uut pilli, uusi üllatavaid seadeid ja uut teost.
„Nargenfestivalil“ etendunud aastakümneid tagasi kirjutatud „Hydrogen Jukebox’ist“ kumab läbi tänapäeva maailm.
ERSO tõi esiettekandele Rasmus Puuri sümfoonia, võõrustas solistina nelja metsasarvemängijat ning tutvustas uut kontsertmeistrit.
Kui Mozarti-seades oli Randalu uurinud etteantud meloodiast lähtuvalt rütmi ja harmooniat, siis keelpillikvartetis kõlamassiive ning helitekstuuri.
Kui de Falla teos oli mäng värvide ja varjudega, siis kontserdi teises pooles kõlanud Igor Stravinski „Kevadpühitsus“ tämbrite tulevärk.
Muusika-aasta lõppes mõnusa energiast ja koostöötahtest pakatava emotsiooniga, mida on siinmail kippunud viimasel aastal vähe olema.
Programmiline tervik oli esitatud korrektselt, puudu jäi aga detailsest vormistatusest ja interpreetide vastastikusest inspireeritusest.
13aastast kammerkoori Collegium Musicale iseloomustab aktiivne tegevus ja eesti muusika silmapaistev osakaal kontserdikavades.
Kuna Arvo Pärdi loomingu tähelepanuväärne osa on loodud kammerkoorile ja keelpilliorkestrile, siis on TKO ja EFK ühiskontserdid läbinud festivali katkematu joonena ajast aega.
XXX Haapsalu vanamuusikafestival pakkus kaheksa eriilmelist kontserti, säravaimateks esinejateks Jupiter koos kontratenor Iestyn Daviesega ja Graindelavoix.
ERSO selle hooaja kontsertide üks sümpaatseid jooni on see, et orkestri ette on soleerima palutud eesti noorema põlvkonna väljapaistvad solistid.
Kontserte, kust sellise emotsiooniga lahkutakse, ei tule liiga tihti ette, ent seda suurem on õnnetunne, kui mõni selline aset leiab.
Kõige eredamalt oli esitatud Eino Tambergi oratoorium „Amores“, mis oli kui kevadine briis kesk talvepakast – särav, ent samal ajal vaoshoitud ja emotsionaalselt hillitsetud.
WDR on olnud juba tükk aega üks Saksamaa suuremaid uudisteoste tellijaid ja see kajastub ka noodikogus. Ütlematagi on selge, et koopiatega seal kogus ei opereerita.
Märtsikuus andsid konservatiivsele maitsele meelepäraseid kvaliteetkontserte peamiselt esinduskollektiivid.
Kuidas on, kui umbes 90 mängijale kirjutatud muusika tuleb ette kanda kuuekesi?
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.