$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
Miks suudab osa inimesi eristada õiget valest ka juhul, kui neil pole toetuda millelegi muule kui iseendale, eriti kui nende südametunnistus läheb vastuollu teiste inimeste üksmeelse arvamusega?
Marju Kõivupuu teos pöörab tähelepanu surma tõrjumisele moodsas ühiskonnas ning püüab tuua seda teemat perifeeriast tagasi inimeste sekka.
Esseekogumikku „Me jääme püsima“ võib võtta filosoofilis-statistilise lohutusena neile, kelle alateadvuses pakitseb ärevus rahvusriigi tuleviku pärast.
Oleks iseäralik isikliku vabaduse ettekäändel halvustada vanemlusest loobunuid kui liigisekaid.
Ühiskondlikus korras elades ei pääse täielikult poliitilisest vastutusest keegi, isegi mitte apoliitilised. Moraalne süü on niisamuti vältimatu.
Perez kirjeldab oma raamatus erineva sotsiaalmajandusliku ja kultuurilise taustaga naiste kogemusi. Õhku jääb seejuures aga muu kui binaarse sooidentiteediga inimeste küsimus.
Voolavus tähendab ka pidetust, tähenduse ebakindlust ning just Kopernikuse pöördega plahvatanud ajastul näeme seda pidetust kõige akuutsemalt.
Iga ühiskonnaprobleemi puhul puistatakse populistlikke lubadusi ja tehakse agressiivseid, sageli lühinägelikke meetmeid hõlmav üleskutse sõtta minna.
Raske haiguse lugu on rohkematki kui pisarakiskuja või sünge jutustus elu tühisusest. Eksistentsiaalseima kogemuse paljastus võib aidata paremini mõista oma elurada.
„Igaviku väravas“ on suurepäraselt subjektiivne film, milles kunstnik Julian Schnabel näitab, kuidas tema näeb van Goghi kunsti ja mida tema meelest tähendab olla kunstnik.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.