Raamat „Veatu, õmblusteta“ ei ole pildialbum ega kõrvaltvaade, vaid kunstnik Marge Monko, toimetaja Laura Tootsi ning graafilise disaineri Indrek Sirkli tihe koostöö.
Sean Yendrys: „Graafiline disain ei ole suletud valdkond, see liigub eri sfäärides ja on sihitud avalikkusele. Graafiline disain annab kõigele legitiimsuse ja näo.“
James Langdon: „Olen huvitatud kirjutamisest kui uurimisviisist. Kirjutamine on loominguline võimalus midagi teada saada, millegagi suhestuda.“
James Langdon on vabakutseline graafiline disainer, kirjutaja ja kuraator, kes elab ja tegutseb peamiselt Berliinis. Ta õpetab ka Karlsruhe disainikõrgkoolis kommunikatsioonidisaini ning annab külalisõppejõuna loenguid, juhendab seminare ja töötubasid mitmetes kunstikõrgkoolides, nagu näiteks Arnhemi Werkplaats Typografie, Maastrichti Jan van Eycki akadeemia ja Stockholmi Konstfack. Jaanuaris pidas ta Eesti kunstiakadeemia graafilise disaini osakonna kutsel…
Lugemiku kirjastuse näitusega seotud sümpoosionil jäi kõlama küsimus, kuidas jõuda kompromisse tegemata laiema lugejaskonnani.
Sümpoosion ja raamatumess „Kirjastamine ja kogukond. Erialane kontekst“ tarbekunsti- ja disainimuuseumis 7. ja 8. VI. Sümpoosion oli näituse „Väljaandja Lugemik. Trükised aastatest 2010–2019“ publikuprogrammi osa.
Osalesid kirjastused After 8 Books (Prantsusmaa), BAZAR Art Book Fair (Iraan), bruno (Itaalia), Colorama (Saksamaa), EFA RBPMW Riso Room ja Endless Editions (USA), Girls Like…
Kuigi Türgi praegune olukord ei kutsu küsimusi esitama, oli İstanbuli disainibiennaali peamine eesmärk tekitada uudishimu ning seada praegu toimivad süsteemid küsimuse alla.
IV İstanbuli disainibiennaal „Okullar Okulu“ („Koolide kool“) 22. IX – 4. XI. Kuraatorid Jan Boelen, Vera Saccetti ja Nadine Botha, kujundajad Asli Āićek ja Lukas Wegwerth, graafiliselt kujundanud Offshore Studio.
IV İstanbuli disainibiennaali keskne teema oli haridus, kuraatorid olid seadnud eesmärgiks luua koolide kool,…
Noored graafilised disainerid liginevad probleemidele intuitiivselt, vastuse leidmine pole alati lihtne ega loogiline, vaid tunnetuslik ja otsinguline.
EKA graafilise disaini osakonna üliõpilaste lõputööde näitus „GD18 Show“ EKA galeriis 31. V – 19. VI. Kunstnikud: Kermo Aruoja, Allan Aug, Martina Gofman, Elis Kitt, Kaspar Kuldkepp, Vello Lutter, Oskar Mihhailov, Joosep Noorväli, Anselm Oja, Eva Rank, Johanna Ruukholm, Anastassia Tšepaikina, Nathan Tulve, Karl Uibo, Mathias Väärsi ja Väino Õun. Juhendajad: Ranno Ait,…
Tanel Veenre, „Kaamos”. Tõlked inglise keelde Kristopher Rikken. Eesti keele toimetaja Helve Hennoste. Kujundajad Stella Skulatšjova, Kerli Virk. OÜ Stiilikanal, 2013. 229 lk.
23. septembril avas disainerite-inseneride duo Kärt Ojavee ja Eszter Ozsvald New Yorgis Williamsburgis „Bioesti” festivali raames kolmeks päevaks endise tekstiilivabriku Wythe hotellitoa uksed, et tutvustada laiemale publikule interaktiivset sümbioosimembraanide tekstiilidisaini-projekti „Symbioos: Mem:brains”.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.